I give up

Har suttit här nu ett tag o försökt skapa en ny blogg, men lite lättare namn, men nähä, de gick inte. O inte hittar jag heller var man tar bort denhär bloggen, så jag får la dras med den iallfall . :)


Tjaa. vad har hänt sen sist då?. jo. jag är numera lvl 50 med min warlock och jag och lasseliten har flyttat ihop, är fortfarande kvar på tråkwillys och min cykel blev stulen innan i  veckan och en vän till mig har tagit livet av sig.  Hm.mkt tråkigheter denna månaden, hade jag inte bott med Lasse så vet jag inte vad jag hade gjort.

begravning på fredag med. vet inte om jag ska gå.. Orkar jag verkligen  det.. och hur ska jag komma ut till kyrkan? .. faen. .  Måste byta tid på jobbet isf med.. Krångel krångel...

anmält cykeln stulen med. får la se hur de går om jag får pengar från försäkringsbolaget med.. Så jag kan köpa ny cykel. har inte precis råd med en ny.. har iofs inte råd att åka buss till jobbet heller. hm. BLÄ..

näe. nu ska jag nog ta o slänga mig i badet tills lasse kommer hem. :)

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback