Flowerpower!!

När jag fotar lite.. eh. "snyggare" foton.. Så blir det oftast blommor.. Jag vet inte varför, och jag tänker inte ändra på det heller. Men kul som fan har jag!

Så tänk nu på att jag är hobbyfotograf. Men lite fina är dom väl?

Kommentera!

COPYRIGHT = MIN!
Don't steal my photos.









Kvaliteten är går lite upp och ner, har en bättre kamera nu.. Syns ganska väl på vissa kort :)


Glöm nu inte att KOMMENTERA!

Tack Så JÄTTEMYCKET Mawe! Tack för att du la in bloggadressen i bilderna (
så slapp jag.. mohaha ) Du är en räddare i nöden, eller snarare en Kamikazekanin i nöden? Puss KK på dig! :p







Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Mattias (som förövrigt inte är naken när han skriver detta, bara så du vet.)

Fina bilder. :)

Ooo, å angående att folk snor bilder från dig.
Skriv din bloggadress eller epost, eller namn, eller något längst ner i hörnet på bilderna innan du lägger upp dom på nätet... och spara originalen utan text på datorn så kan du ju ganska enkelt bevisa att dom är dina iaf.
Vill du ha (eller behöver) hjälp med det så är det bara att tjoa till.

Ha det!

2007-04-23 @ 00:11:55
Postat av: Mattias (igen)

Luuuuugnt... bara att säga till om du vill ha det fixat på fler.

Puss KK! :x

2007-04-24 @ 18:42:55

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback