Good night, sleep tight..

..don't let the bed bugs bite !

Har precis vart ute och gått med Lasse i en halvtimme, precis innan vi kommer hem så får jag ett mess från Becka ( som jag messat tidigare på kvällen och undrade om hon ville ut o gå med mig, hon kunde inte eftersom hennes mamma va där) där hon undrade om jag ville hänga me henne till macken.

Självklart! (Madde försöker ju gå ner i vikt serni)

När vi gått till macken o är påväg tillbaka, så bestämmer vi oss för att gå lite till, så jag har vart ute i en timme o gått idag, jag känner mig jätteduktig!



och jag har ont i fötterna och vaderna.
Träningsvärk imorrn..


Men nu, nu är det dags att soooova (eller ja, mysa med Lasse snarare)

Natti natti.

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback