I'm baaack

Jag vet. Jag har inte vart här på år och dag. Jag är numera lvl 70 med min älskade Warlock Nocando. Och velar för närvarande mellan min Pally Meacan och min Mage Bedlam. Vilken ska jag först dra upp till 70?!.. Alla dessa svåra val.

Till råga på allt så har jag fått en jävla allergireaktion(eller ngt åt det hållet). Så jag är rödrpickig i hela ansiktet och det kliar som faen. Poor poor me. Jag misstänker att det är den nya fuktighets/brun-utan-sol krämen. Såndär som gör en lite lite brunare var gång man använder den. Så just nu är jag prickig i ansiktet, halsen och bröstet. Yippie yahoo.

och Axfood ( som Willys ingår i ) har bestämt sig för att nu jävlar ska vi inte sälja sprit/tobak till minderåriga, nu MÅSTE vi ta leg på alla som vi TROR är under 25. Men tjenna. Och dom ska börja me kontrollanter, och då kanske dom skickar ut en 24 årig kille, och om vi inte tar leg på honom, så får vi en anmärkning. Varför varför varfööör ska dom lägga allt jävla skit på oss kassörskor? Som om vi inte har nog att göra.


MEN, bland dom sakerna som är bra, så har vi Ä n t l i g e n ett vardagsrum! Efter fem jävla månader av allergi, och påpekanden att det finns mögel här bakom, och deras dementerande att det inte alls fanns ngt mögel där bakom, så
1, Fick jag rätt, tapeterna hade möglat på baksidan, no shit?
2. Slapp vi den ljusblå tapeten, finally!
3. Kunde vi äntligen börja möblera i vardagsrummet, yaaaay!

Dock har fuktfläckarna börjat komma tillbaka. Ingen som har en lägenhet på bottenvåning eller ett hus som ni vill sälja, eller helst hyra ut? Plz?

Näe, dags o städa lite. tror jag.. kan ju alltid peta lite med dammsugaren.

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback