Mina slingor

Så Äm, nu ska du få se skillnad på mina slingor. dock inte så jättebra foton..



Jag TROR att den här är tagen på runt min 18 års dag. så det borde va dom första slingorna där ( med en rejäl utväxt :P ) Syns kanske inte så jättebra, men har inte så mkt fler bilder än den :/ Kanske finns på ngn skiva någonstans i en låda eller så :) haha. Säger till om jag hittar ngn mer bild.. Men här har jag två olika nyanser på slingorna .




Här har jag dom andra slnigorna, även om dom inte ser lika hemska ut som dom gjorde på balfotot :) Om du kollar ner på mina toppar så ser du att dom är nästan helt blonda ^^
Så blir det när man slingor om sitt hår igen :) Men det va ganska fint, var mer blond än brunett. Tänk dock på att jag har ganska ljusbrunt hår, så man får titta noga för att se slingorna ..

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal

jo jag ser bilderna. 2 olika nyanser av blont kanske blir fint? (: får se vad jag bestämmer mig för. tackför att du la upp bilder iaf (: fått CV än?


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback