Morrn..

Gick upp för en stund sedan, har så jäkla ont i halsen, men bara på ena sidan, kom igår, vetefan va de är förngt.. hm...

Mawe: Då skickar jag allt till dig då ; ) För jag vet att man kan göra det, men de tar sån jääädra tid och jag orkade inte det. Vissa av bilderna är jättestora med, typ 3,5 mb. Tar sån tid att ladda upp och ladda i photoshop eller paint eller vad man nu använder.. Hade egentligen velat ha en grå text som går över hela bilden, på snedden sådär, så den inte går att klippa bort ( vilket den går att göra om man lägger den i ett hörn eller så) och göra texten lite halvgenomskinlig sådär..
och btw. Thanks for sharing..

Lycka till idag Äm! Jag håller tummarna!!


/ Madde ( som absolut inte sitter naken i sin morgonrock i fleece just nu. näjdå.. )<- För er som inte fattar, läs Mawe's kommentar på föregående inlägg.

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal

det gick jättebra, men som sagt, inte hört något än ): tror inte jag fick det.


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback