Natti

Nu ska små Maddar och Lassar sova.


Har redan läst ut den första va dom tre böckerna jag hämtade idag..


Jag är nog inte riktigt klok...


Lite mer än 300 sidor... På engelska.. och jag är redan klar. Haha. Nu har jag två böcker kvar.. Kanske borde beställa nästa bok redan nu. hm.


Godnatt alla!

Good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite!


(
Och Mawe, dags för dig att pallra dig ner hit tror jag. Annars kommer din teleräkning bli jättehög, va kul o prata idag, när kommer du hit? )


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Emma

herregud, orka läsa 300 sidor bara sådär. bokmal :P

2007-04-19 @ 01:31:18
Postat av: Mattias (aka Mawe, och lite andra mer eller mindre smickrande namn)

Ingen aning när jag kommer på besök? Nån gång under sommaren kanske... när jag nu har semester? :S
Hur som helst, var kul att snacka med dig med.
Och om man läser böcker kan man få huvudvärk... och bokstäver till ögon, bara så du vet riskerna.

Hej svejs Maddefacker. :x ;)

2007-04-19 @ 20:20:50

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback