Pictures..

Här kommer lite bilder. Både till Sanna och till er andra! :)

Bilder på David
( En som jobbar med mig och Sanna på Willys)
När han va med på en annons för Eurostop.
Between you and me.. Så ser glasögonen förskräckliga ut på honom..


Bilder på mig och Lasse.
Visst är han söt!


En bild på lägenheten.
Har fler, men har gjort om lite, så måste fota nya, och det ooorkar jag inte nuuu..


Sammi!
Sannas übersöta vovve som jag o Lasse tog hand om i Januari.
Och som jag vet Sanna saknar förtvivlat just nu när hon gottar sig i Thailand i tre månader...
Så här får du lite bilder på honom:) Den lilla busvalpen..





Sådär! Nästa gång ska jag lägga in mina foto foton :) Men nu ska jag förbereda mig inför Gruul's Lair ikväll!

Bye bye!






Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal

SÖTA du och lasse är. snuuuuggt vardagsrum.


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback