The reason why..

... jag inte tänker gå nära sanna om hon inte har på sig overall när hon kommer hem...---> I'm a blekfis.Det är inte hon.

image12

Titta så långt ifrån mig hon ääär! Inte undra på att man blir tokig. Det är ju jättelång tid kvar innan du kommer hem.. Och du.. Jag tänker spara ihop pengar för att åka iväg med dig, sådeså, du jag henke o lasse ska iväg. Jag vill också till Thaaaiiilaaaannd!




Tänk att jag varit lika smal som dig. Blir ju deprimerad när man ser på dig. Kom hem NU så vi kan börja träna. Behöver dig för att piska på mig. Jag rör ju aldrig på mig annars. Men i sommar när du kommer hem så blire gym 2-3 ggr i veckan och åka och simma så fort vi kan, eller hur?!!! Måste gå ner i vikt igen..



(fast jag måste erkänna att de har sina fördelar att ha gått upp lite i vikt, mina bröst är större. Yaaay! )

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback