Tvätt

Jag och Lasse tvättar.. Vi har JÄTTEmycket tvätt. Och så har vi snackat med HFAB idag med, ska kanske installera Tvättmaskin här i lägenheten istället. Så man slipper springa runt hela stället för att komma till tvättstugan.

Håller på och vädrar mina sängkläder samtidigt.

och sen va jag så duktig så jag spillde tvättmedel i sängen, så får dammsuga där sen ^^
Jag är så förbannat klantig ! :p


Skrattade så jag höll på o dö innan, vi skulle tvätta sängkläderna och Lasse stod o kliade sig huvudet och undrade var hans andra kuddöverdrag var. Sen hittade han den. På den andra kudden.. Han hade alltså antagligen vaknat mitt i natten, hittat kuddöverdraget, satt på de på den kudden som redan hade överdrag och sen somnat om. :D

Vi är konstiga jag och Lasse.. Men vi trivs som vi är, och med varandra..
Tror inte att ngn annan än Lasse hade stått ut med mig ärligt talat...

Kär


Nu ska jag ta och göra lite gurkstavar o äta.. Kanske ta en Coup a soup med. Får la se om jag orkar koka vatten
^^


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Mattias (aka Mawe, och lite andra mer eller mindre smickrande namn)

Vadå orkar koka vatten? Har du ingen vattenkokare? :O
En sådan behövs i alla hem, nästan lika viktigt som en micro. :)

2007-04-19 @ 20:25:52

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback