Uppe me tuppen..

.. nästan iaf...

Vaknade av migsjälv halv tio idag och va såpass pigg så jag hoppade upp och duschade o tvättade håret och sen noppade jag ögonbrynen, vilket verkligen v e r k l i g e n behövdes.. :) Har inte orkat göra de på flera veckor och när jag väl tänkte göra det så fick jag nässelutslag i ansiktet och väntade då en vecka till. Men nu, nu har jag två ögonbryn igen. Äntligen!


Tänkte ta och äta lite frukost och sen blir de lunch lite senare. Jobbar 14-21 idag. Zzz. Jättekul att jobba stängning ^^ verkligen.

Men sen ska jag nog gå ut och gå med Becka, skönt att komma ut o gå lite, det va ju så jättehärligt väder igårkväll! Känns inte som om det är april, utan mer en junikväll sådär.

Oooh, jag längtar verkligen till Hultsfred, min enda lediga veckan nu i sommar, skulle egentligen tagit en till när lasse har semester, men det bidde inte så och nu när jag fick schemat så märkte jag att jag har jättemkt tider just dom veckorna lasse är ledig. typ 5-6 dagarsveckor.. yaay.. ^^


Näe. mat va de :) sees sen!

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback