Varsågod, Äm, Bilder på klänningen.

Såhär såg jag ut när jag gick på min studentbal ( för evigheter sen, känns de som)

image4


Tänk så smal man var då *gråter inombords*

Här är en bild som jag inte har klippt i ..

image5


Och en bild på baksidan, tagen sisådär kl 6 på morgonen, DÅ kom mamma på att hon skulle ha närbilder på mig och klänningen. Jag va jättepigg. v e r k l i g e n i n t e .. och vi har tagit ut alla hårnålar och sånt, så håret ser ju ut som kom-o-hjälp-mig... ^^

image6

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Emma

aw, du är så söt som la upp bilderna. den är jättefin. men jag är ju lite större än dig. är orolig att den inte passar :( förresten, jag visste inte att du hade en blogg? :P den ska läggas bland favoriter :)


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback