...

Tänkte ni ska få se hur fint det blev i hallen och badrummet nu när vi fått lite möbler och hyllor :)

image195
Nej, inte mina ciggaretter, det är Lasse som sommarröker ^^


 

Jag älskar verkligen spegeln som jag fick av Sannas föräldrar i inflyttningspresent
när jag flyttade till Ysby.
Den tänker jag aldrig någonsin göra mig av med!


image199
Äntligen lite hyllor inne på toaletten!
Slippa ha allt på handfatet. Underbart Underbart!



Badrumsmattorna i annorlunda perspektiv :)

Och lite blandat bus:














Och jag förstååår inte varför alla "bra" bilder på Lasse, är dom mest töntiga? :D
image208
(  och han kommer strypa mig om han upptäcker att jag lagt ut bilden här ^^  )





Annan updatering? Näe, just nu tittar jag på Grey's Anatomy säsong 2.
Och ärligt talat, så händer det inte så mkt i mitt liv just nu. Förutom jobb.
Tar gärna ett annat jobb dock.


See ya



Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback