Fjanto

Denna helgen va vi iväg, eller ja, Lasse var iväg mest.
Kräftskivan i Ugglarp närmare bestämt!

Lasses kompisar och han som har hållt på i 12 år, detta va mitt första år :)

Kräftskiva på fredagen ( Lasse åkte ner, jag jobbade)
Grilla på lördagen (jag jobbade, kom ner efteråt)
Slappa på söndagen (som ni kanske förstår så sov vi över)

Har massor av bilder, men tänkte bjuda på tre bilder på min underbara söta fjantiga smålulliga(eh fulla) Sambo:

image212 image213 image214

Han ville inte alls vara allvarlig så jag kunde ta ett sött litet kort på honom som jag kunde visa för allmänheten.
Fast detta visar kanske mer hur lika han och jag är. Fjanto och Tönto.
Älskar honom så fruktansvärt mkt.

Förutom lite grillande och massor av öl o sprit
[Måste dock tillägga att inget gick till överstyr, folket är ju ändå runt 30strecket(utom lilla jag då), så om i tänker FJORTISFEEEEST, så har ni fel. Men det är ingen stel middag heller, bara vänner som vågar vara sigsjälva]
Massor av sjungande blev det med (Nyktra jag kraxade ikapp ganska bra)



Men nu kanske det blir lite dåligt med updateringar framöver ( eller så blir det jättemkt, det märker vi )
För nu har mina stockholmsterroristsysslingar landat i Halmstad:
image215  image216
                          Emma      och        Johanna

[Och om dom får reda på att dessa bilderna ligger ute, ligger jag ruskigt risigt till]

Vi har redan hunnit med det obiligatoriska Nattbadet :)
Mitt första bad i år för övrigt.

Ska städa klart och sen ska jag dra mig neråt Östra stranden igen, och det kanske blir lite mer bad idag, vem vet :D



Ha de!


Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback