Halleluja!

Blomman visar sig Ä N T L I G E N!

Har hållt på o fixa ett bra tag, och sen gjorde jag ändringen för två dagar sen.. och NU nu äntligen visar den sig. och jag är så underbart nöjd. Får se när jag orkar fixa med resten bara..



Är så grymt vovve sugen med. Och har helt plötsligt börjat intressera mig för att tävla i lydnad och även skydd.
och om man ska tävla i lydnad och skydd så tillkommer även spår.
och då måste man skaffa sig en godkänd bruksras.

Ooohh. jag blir galen. Jag vill ha en hund nu! Är nästan så desperat att jag funderar på att skaffa mig en omplacering till hösten, när jag jobbar mindre. En liten vovve att träna lydnad med. Och mysa med på dagarna.
Men samtidigt är jag sugen på den italienska vinthunden och Salukin för den delen.
och sen vill jag ju egentligen ha trädgård innan vi skaffar hund. Men samtidigt om vi skaffar oss en omplacering, så är han/hon förhoppningsvis redan rumsren, och då gäller det bara att vara ute mer. och sen har vi ju två hundgårdar bara precis utanför huset, och massor av öppna ytor.
Gah. blir galen... Varför ska allt vara så svårt?!

Vill . ha . vovve . nu.




Dags o nana. natti.

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback