Jaaaag går o fiskaaar..

.. tralallaaa och tar en tyst minut..

eller inte?


Ska ut och fiska med Lasse och Lasses pappa idag. Tänker lämna mobilen hemma, för känner jag migsjälv rätt, så kan det mkt väl bli jag som plurrar idag. Och då tänker jag inte förstöra ngt :)

Så  istället för att ta med mig kameran och föreviga oss på när vi sitter i en båt på sjön och försöker fånga fisk, så stannar kameran och mobilen hemma.

Om ni vill ngt så smsa, för 3 flippar fortfarande ut när folk ringer till mig. Jag får fortfarande SMS om att Sandra ringde... förra helgen, hon ringde EN gång, tror jag är uppe i runt 40 meddelanden nu. Och mamma ringde mig i förrgår, fick smset igår. Måste in och updatera programvaran hos 3 i stan, men jag hinner ju aldrig ta mig in dit! Jobbar månd-onsd nästa vecka, så får la åka in på torsdagen. Måste byta batterier på min klocka med, för den tvärdog innan i veckan.

Näsch. dags o klä sig och ringa mamma en runda med tror jag.

Ses!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: emma

plurrade du? :D


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback