Looking gooood.

image218image219



Känns så förbaskat skönt att ha börjat träna igen, ser redan resultat på magen, och hållningen är mkt mkt bättre. Svankar inte alls lika mkt längre. Vilket är bra med tanke på hur ont jag har haft på sistone.
Gick upp idag och insåg att min lilla godismage redan är mindre. Yippie!

Har ändå inte tränat så jättemkt än så länge. Fem ggr kanske, och igår så simmade jag och Sanna i en timme, ngt jag gärna gör om. Skönt att kunna träna utan att anstränga mina handleder alltför mkt. Har så fruktanstvärt ont i dom numera, måste ta mig till ngn läkare så dom kan röntga dom. Vet inte alls hur dom ser ut. Mina smärtor i handlederna började ju för ett och ett halvt år sedan, när jag jobbade på Peigs Sandwich (Nuvarande Sardus). När jag hade som ondast kunde jag inte skära ost, för jag fick så ont i handleden att jag tappade kraften i den.
Sedan blev jag ju uppsagd bara ett tag efter det, dom skar ner på personalen som sjutton. Kan ju inte säga att jag blev ledsen över att få sluta, även om pengarna va bra, och det va hyffsat bra arbetstider (05,30- när vi blev klara, alltså nångång mellan 12-18) Att börja samma tid varje dag är guld värt. Att inte sluta samma tid är dock kanske inte lika roligt ^^

Iaf, så försvann mina problem med handlederna eftersom jag sedan pluggade lite på komvux,och då ansträngde jag ju dom inte alls. Sedan började jag på Willys, och kände inte av ngt i början. Sedan kände jag dock av det när det var mkt och göra eller om jag fick en smäll på handlederna eller dylikt (Fallande 1,5 liters och 2 liters flaskor gör ONT) men i övrigt hade jag inga problem. Men nu under denna sommaren har det kommit tillbaka mkt kraftigt, dock inte lika mkt som när jag jobbade på Peigs. Har ett apoteksinköpt handledsskydd som jag använder på fritiden när jag har som ondast, men vågar inte ha det på jobbet, för då kommer jag inte få jobba alls mkt. Och det vill vi ju inte.

ärligt talat så fasar jag även över att gå till läkaren och att röntga handleden, tänk om han sjukskriver mig?! Kommer ju inte få ut ett rött öre iomed att jag snart går in på det "vanliga" kontraktet, som är 4h i veckan.

Näe. Det blir till att träna upp kroppen så att inte kroppen kollapsar.

Med handleden får vi la se hur det blir.


Har jag nämnt att jag har godisförbud btw?
Sanna och Sara började det, Sanna övertalade mig att vara med.
en månad
Är inne i vecka två nu.
Började 6 augusti.

Min synder än så länge:

4 kakor
2chips

MEEEEN, man får äta kakor, om det är i samband med fika, o de vare (typ).
och chipsen.. eh. dom låg ju bara där. Dom andra åt massor, jag va bara tvungen o smaka. Sen behärskade jag mig.





Vill simma en timme imorgon igen, undrar om Sanna går med på det. Hm. Jag har träningsvärk i rumpan.
And it feels good.
Simma är så jäkla bra iomed att det tar så mkt på en gång, rygg, mage, rumpa etc

<3




Ne. nu ska jag ta o äta lite, va inte hungrig innan, men det smög sig på nu.

See ya!





Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal

att du kan hålla dig ifrån godis i 2 veckor :| woah. svåååårt. haha.

Postat av: Lasse

Du glömde marshmallowsen i listan, skurk ;)

2007-08-23 @ 13:19:31

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback