När fan blir gammal....

... Så går hon även upp tidigare...



Va i helskotta?!

Vaknade av att telefonen ringde, Mayfair Properties som ville ha tag på Lasse ( Som har sin lediga dag och ville sova lääänge). Jag va inte alls trött så jag gick upp.. När hände det senast?   Like.. ever?


Ang. Mayfair så hade vi satt upp oss på en lägenhet där, och fick erbjudande om en trea MITT INNE I STAN. Precis mitt emot Åhléns typ. Tyvärr va den dock på 103kvm, och hade en hyra därefter, nästan 8000 kr. Vilket vi inte alls klarar på min lön. Fekko. Aja, the search must go on..

Nu ska vi äta dunderfrukost med ägg och nybakade baguetter ( ni vet sånadär du bara slänger in i ugnen, inte står jag och bakar så här tidigt iaf.. ^^ )


see ya!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Sanna

Jag vill me ha dunderfrukost........

2007-08-31 @ 11:55:59

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback