Pang pang pang? !



Igår när jag och Lasse satt vid datorerna så hörde vi ett gäng smällar utanför, lät precis som pistolskott, vilket det antagligen var då polisen gick runt här o kikade efter en stund.

såg en kille i vitt linne springa över parkeringsplatsen nästan direkt efter skotten ( är ju född nyfken, så va ju tvungen o slänga en blick ut över parkeringsplatsen som de lät de kom ifrån), men jag sa de aldrig till polisen. Vet ju inte ens om han va inblandad eller om han gick förbi och sen sprang när han hörde skotten.

Underbart område .. eller hur?


Idag ska vi titta på en bostadsrätt ute på fyllinge. Men först, jobba 10-13,15.


See ya!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: emma

låter inte alls som ett säkert område du bor på vännen. jag hoppas innerligt att du inte blir skadad bara, eller lasse! hur går det med tittandet på hus / lägenhet? PUSS


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback