Parrty parrrty.

Igår va man hemma hos Sara och Nikola.
Kräftskiva!


Av ngn outgrundlig anledning så blev dom flesta fotona på vovvarna, istället för tvåbeningarna :)
Tog även världens snyggaste bild, EVER! Ibland lyckas jag verkligen :)

Ozzy och Sally <- Jag och Ozzy -> Sally


En mkt ståtlig Sally <-- ---> Ozzy tycker att Sally ska flytta sig.


Äntligen flyttade hon på sig, Ozzy njuter<-- --> En äkta vinthundshög (Ronja och Ozzy)


image226
Lasse och Sally


image228
Jag och Molly leker (jag vinner jag vinner)


Nikolas första hund Mollly - Jackrusseltik



Sally myser invirad i min filt och smyger sedan över till Jacob (hon kom tillbaka till mig senare på kvällen och jag virade in henne i filten igen och hon borrade in huvudet i min armhåla och sov så sött)


Sedan tog jag sisådär femhundraelvatusen bilder på elden.. Försökte komma på hur jag skulle göra för att fånga den. Som sagt så är jag ju amatörfotograf, så jag leker mig fram med det mesta :)


Kan dock bjuda på en bild på mig och Lasse, och såklart DEN BÄSTA BILDEN!

image237image238

Lasse som tog bilden på mig, duktig pojkvän :)


The best pic Evvah!
och eftersom jag tycker om den så mycket + att jag vet inte vad Nikola säger om att den ligger här, så har jag lagt in blogghänvisningen,
såreså!
(och folk har snott bilder av mig förr, grr )

image240
Me is sooo Nöjd :)






Sådärja! Nu ska jag göra annat :)

See ya!


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

oj oj vilka snygga hundar! jag måste säga att sally ho dej är nästan lika snygg som mig rally-sally! jag ska till haömstad den 25-29/8 och relaxa med matte och syrran. Skicka ett mess om ni vill träffa mig! Fina bilder förresten, vi är inte alltid så lätta att fota, vi är ju ganska kvicka i benen om man säger så! ska dina kompisar på valpträffen hos Heesa meesa och qvickelyckan den 1/9 förresten????

Postat av: shoegal

fina bilder på hundarna gum. och du är så cuuute : ) PUSS

2007-08-21 @ 22:24:22
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback