23 december

image298
Gjord av mig. Inte helt klar än. Ska bara komma på hur sjutton jag ska få in foton i detta. När jag försöker så blir dom bara megstora så får jag bara med håret eller liknande ^^ Nä jag har inte lärt mig Photoshop helt än.




Btw.
I morse så fick Lasse en tidig juklapp, ett par myspyjamasbyxor ( iomed att jag sprungit runt i mina herrbomullspyjamasbyxor ). Han överraskade då mig med att hala fram en förlovningsring.
o.O

Dock bara en "lånering" ska in nu på torsdag och beställa ringar i rätt storlek osv.
Har iofs pratat länge om att förlovat oss, men har väntat på att jag ska ha råd med ringarna.
Men nu så. 23 december förlovade vi oss "på riktigt"

Jippi jahoo!

Känt varandra i sisådär fyra år, varit ihop i ett och ett halvt, bott ihop i lite mer än ett år.
Men jag tänker bannemej aldrig lämna honom.



Ne dags o sova.
Natti

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal

ÅÅÅÅÅÅH! HAR NI FÖRLOVAT ER? FAN VA UNDERBART! GRATTIS GUMMAN! SÅ GLAD JAG BLIR FÖR ER SKULL :) *klappar händerna och skuttar runt* :D :D :D GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :D

god jul förresten ;) PUSS

Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

Grattis grattis! Vi förstår att du är glad hade vi också varit om grabbarna på Bredgatan
hade fixat förlovningsringar:-) Hoppas att det fixar sig med Juni, om hon brås på sin moster så är hon en toppenhund!!!ha en god jul!Vinthundspussar från oss två!

2007-12-24 @ 10:01:46
URL: http://italienskvinthunds.blogg.se
Postat av: Denise

åh, grattis till er båda!!!! så underbart!
kramar!

2007-12-26 @ 20:45:24

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback