Försökte stänga av öronen i morse..

.. när jag hörde telefonen ringa kvart över sju..


Lasse gick upp o svarade ( han går ju upp klockan sju den galningen ), sen försökte jag febrilt stänga av öronen och ignorera stegen som kom mot sovrummet. Det va jobbet.

Tackolov så va de ingen panik-inringning för att dom behövde någon där klockan 8 ( har hänt förr ), men jag jobbar 14-18,45 idag.. Tror jag iallfall. Inte så säker på när jag slutar. Registrerade bara när jag börjar sen stängde hjärnan av sig igen. Ska jobba samma tid imorgon igen och sen är jag ledig på fredag. Jobba lördag söndag och sen vetetusan hur jag jobbar nästa vecka. Jag planerar ju aldrig mer än den veckan jag är i, iomed att man blir inringd då och då.



Mirakel har förresten skett.
Jag har nästan handlat klart alla julklappar. Saknar bara en liten grej till Sanna, en liten grej till mamma och något till Tobbz :)
Har aldrig någonsin varit såhär tidigt ute.

!



Nu, jobbeh!

See ya!


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: huntard

ska jag behöve säga det igen. du ska inte ge mej någonting flicka liten.

2007-12-05 @ 16:35:50

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback