*gäääääsp*

Åtta timmars sömn, borde man inte vara pigg då?
efter en dusch, borde man inte vakna till då?
Efter att ha varit uppe i över en timme, borde man inte vara vaken då?



Sånt gäller tydligen inte för mig, ögonlocken känns blytunga.
Ska iväg och jobba nu. 10-18.45 tror jag. Det bidde ändrat igår.
Mina fem timmars jobbtid bidde åtta o en halv timme.

Börjar 11.30 på lördag, så då får man sova lite längre iaf. och 11 på söndag.
Sen börjar man dock klockan 10 (och jobbar till 17.15) på nyårsafton, så lär ju däcka rätt tidigt efter tolvslaget.
Sen blire inventering på nyårsdagen 15-22 och sen jobba 14-17.15 dagen efter det.


Me need sleep.
Gud nåde den som väcker mig på torsdagen den 3e Januari.
Då, då ska jag sova sålänge jag vill.


See Ya

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Sanna

Kliar lite i fingrarna att ringa den 3.....

2007-12-28 @ 20:35:37

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback