430sidor..




.....läste jag igår.

Sjukt egentligen, jag tittade på klockan, såg att den var kvart över tolv, tänkte att jag läser till halv ett. Nästa gång jag tittade på klockan så var den halv två.

O.o

Gick upp åtta i morse för att ringa till jobbet o kolla när jag började jobba, hade fått för mig att de klockan 10, men på mitt schema här hemma stod det 11. Och eftersom dom bytar tider hit o dit så tänkte jag att de är lika bra o ringa o kolla.
och sen skrämde jag upp butikschefen när jag ändå höll på. Han trodde jag blivit sjuk, fick lugna honom innan han kunde koppla mig till Sara H :p

Börjar klockan 11.

Funderade på att lägga mig och sova en halvtimme till, men slutade att jag satt och surfade runt och kollade på vovvar :)

Börjar bli galet vovvesjuk..


Näe. Nu är frågan om man ska läsa Harry Potter en kvart innan man gör sig iordning eller inte.
Satsar på inte, med tanke på tidshoppen ^^




Take care!

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback