Busy day..

Leeedig idag, fy vad skönt. Jobbar ju femdagars veckor nu, inte så mkt tycker ni kanske, men jag är van vid att arbeta sisdåär mellan 1-3dagar i veckan. Mina handleder tar fruktansvärt mycket stryk just nu, vilket jag känner av ganska kraftigt i kassan.Inte alls kul..
Men men, idag är jag ledig, och har maaassor o göra.

  • Fixa present till lillasyster Rebecca som fyller 14år imorgon.. (eller blir hon 15?hmm...)
  • Eventuellt köpa Balkongmöbler (eftersom jag ÄNTLIGEN hittade perfekta)
  • Ringa FHM o fråga vart min tidning tagit vägen.. (under avdelning "Jag payar, alltså levererar ni")
  • Städa upp här hemma, så man slipper skämmas.(föräldrarna kommer ju)
  • Ha mamma o pappa här så dom kan fixa lampan ( berättar mer sen)
  • Noppa ögonbrynen ( ehh.. ni vet varför)
  • Träna kl 16:00.


Japp, ni läste rätt.. Jag ska träna idag, för första gången på säkert mer än ett år. Ska göra en "provträning" på Nautilus, med en tränare så man vet hur man ska träna o träningsschema o sånt.  Och gudarna ska veta att det behövs, jag behöver träna rumpan, låren magen ( för det är där mina nya kilon satt sig.. rejält) och även rygg, axlar, handleder och armar ( för att hjälpa hållningen och för att bygga upp musklerna så jag inte får ont på jobbet). För er som inte vet, så har jag gått upp ganska mkt på sistone, eller ja, började när jag bodde i Ysby och pendlade in till Halmstad, med bil. Och killen jag bodde med lyfte inte ett finger i huset ( fick honom att rulla upp persiennerna dock, bara det va en bedrift). Jag jobbade 05,30 till någonstans mellan 13-18 beroende på när vi var klara, jag körde hemifrån fem på morgonen, så när jag kom hem på kvällen så var jag inte speciellt fit for fight. Vilket gjorde att det blev mkt hämt mat och annat onyttigt. Mina lediga dagar gick åt till att städa och tvätta. och diska all disk. Sen gick jag o la mig runt nio-tio tiden på kvällen med, så det var inte länge jag var uppe efter att jag kommit hem. Per var arbetslös och satt bara hemma. Men men. Det var iallfall då jag gick upp i vikt. Varför förstår man kanske...
Kan kanske tillägga att när jag och Per sedan delade på oss, så fick jag TVn, det enda vi köpt ihop. Mest pga att det var jag som hade betalat alla räkningar under dom månaderna vi bott ihop, och all maten.


Men nu, nu jääävlar ska här hända grejer. Ska gå ner från mina 72kilo till iallfall 65kilo. Helst 60 kanske, men 65 är min första målvikt iallfall. Har dock ingen våg här hemma. Kanske är lika bra det ^^


Näe, nu ska jag ringa o terrorisera föräldrarna! :)
Ha de bra!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

oj oj du behöver en vinthund att springa med! Hihi matte kämpar med sitt fläsk men hon äter för mycket choklad...ser inte alls ut som oss.många frågar om hon äter upp vår mat...

Postat av: shoegal

att ha våg hemma är bara hemskt : ( och det är MYCKET bättre med måttband, för det syns mer på måttbandet än på vågen. vissa dagar när jag gick på xtravaganza och bara fick dricka soppor så stod jag still typ en vecka först, men det syntes jättemöe på måttbandet. så ta och skaffa dig ett måttband om du inte redan har nått och mät dig runt midjan. om man har mer än 88 runt midjan är man överviktig och löper risk för diabetes vilket suger för jag ligger ung en linjal bort från 88 cm... 30 cm måste bort från min midja för att komma dit.
du är jätteduktig gumman som ska börja träna! att du tar tag i det ! : ) är stolt över dig. jag hoppas du går ner allt du vill nu. aldrig kul att va missnöjd med sig själv. men jag har börjat gilla min kropp. vissa dar älskar jag den. men jag HATARHATARHATAR min mage. det är den jag vill ha bort. men former är jättefint tycker jag. hur lång är du? 60 kilo kanske är för lite för dig. du är väl ganska lång? iof tror jag inte du behöver gå ner gumman. du är fin som du är : )
ska börja min diet på måndag. bara tonfisk och ris typ i flera veckor. funkar jättebra men man måste va stark och motstå alla goda grejer. det är SVÅRT. väldigt svårt : ( men jag ska klara det och jag ska klara att börja träna också. en timmes promenad varje morgon innan frukost. det kommer göra susen! vad ska du träna för nått? du ska väl träna upp konditionen också? :) spinning, simning och boxning är jätteskoj!
du kommer iaf klara det, hursomhelst.
KRAM GUMMAN.

2007-07-05 @ 16:35:17
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: shoegal

btw, du är bjuden på inflyttningsfest/grillfest här den 28e juli :) PUSS

2007-07-05 @ 16:35:49
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback