Ett kungarike för en.. säng?

Värdelöst. Lasse gick o la sig runt halv elva, jag kom o la mig klockan tolv. Varpå han vaknade och blev skitpigg. Jag var också skitpigg, men skulle upp nu halv sju. Ingen av oss kunde sova. Låg och pratade istället.
Runt två tiden så gick Lasse upp och satte sig vid datorn.

Jag kurade ihop mig i min säng och bad till högre makter att jag skulle få sova lite iaf.

Fem och en halvtimmes sömn igår natt och fyra timmars sömn inatt. Ikväll SKA jag lägga mig tidigt. Ingen tvekan.

och jobbtiderna denna veckan ger ju ingen fritid heller.. :

Månd:   8-14.15
Tisd:   14-19.45        (ska upp tidigt för att träna. oh help me god)
Onsd: 10-13.15        (och sen synsam 17.30)
Torsd:  9-14.15          (Lasses lediga dag, vi ska till HFAB och fixa saker direkt efter jag jobbat)
Fred:    9.30-18.45
Lörd:    8-15.15            (Mamma fyller år, hem till föräldrarna och fira klockan 19)
Sönd:   14-17 - Om inte Sara kan ta den...     ( Och sen till Ängelholm och fira Sandras 30 årsdag)



Och min kramp i vaden jag hade i förrgårnatt spökar fortfarande.. När jag får kramp så drar jag nämligen upp mitt ben ( inbillar mig att det är bättre, vilket det antagligen inte är). Vilket gör att muskeln stannar i de korta läget. Mkt bright. Så nu haltar jag fram varje gång jag suttit still en längre stund, får stretcha vaden, och sen är allt frid och fröjd igen.
Fötterna ska vi inte ens tala om. Känns som om jag har två stora blåsor längst fram på foten där. ( Ni vet var jag menar hoppas jag ^^ )


Dags o klä sig. Väckarklockan ringde inte idag ( ställde två st, för att få en sovmorgon på TVÅ minuter).. Så jag vaknade upp 6.52 igen. (första väckarklockan ringde 6.30). Så hinner inte tvätta håret, så det ser ut som. f-n just nu. Tänk: Trollunge.

Ses sen !

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback