*Gääääsp*

Godmorgon folket.

Idag jobbar man 9.15-18.15. Vaknade en minut innan klockan, och hittade Lasse mitt i sängen utan täcke.
Vägde för o nackdelarna med att sova en minut.
Gick upp.


Är så trött så att ögonen nästan går i kors, o vi gick ändå o la oss kvart i tolv igår! har ju sovit sju och en halv timme!


Tittade på glasögon och kollade ögonen. And now it's time for the good news and the bad news..
The good news: Mina ögon är okej, jag kan ha linser igen, Wohooo, ska dock vara linsfri månd-onsd eftersom jag ska tillbaka på synundersökning på onsdag.
The bad news: Alla snygga bågar jag hittar kommer från typ Gucci, Elisabeth Arden, Prada osv. Sisådär 2000-3000 kommer jag få punga ut med för en båge. Oouuchh.


Men men, är i desperat behov av nya bågar.. Köpte dessa glasögonen när jag gick i åttan, alltså.. hmm.. åtta år sedan.. Aj da. Som ni förstår så är mina bågar en aningens aningens slitna. Och med tanke på att jag började med linser på gymnasiet, så har jag inte bytat glas på sisådär sju år.  I don't see shit som jag sagt förut.

Har vart lite vimmelkantig nu dessa dagar med glasögon, hjärnan tycker inte riktigt om att man inte använder glasögon med rätt skärpa.

*Gäääsp*


Näe. . . nu ska jag försöka vakna till litegranna.

Skriver kanske Vi3 del 2 senare ikväll! Who know ;)

Puss!


Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback