*gäsp*


image133


Igår
gick man hem från jobbet för man mådde ruskigt pyton.Mådde illa, kallsvettades, var ruskigt varm samtidigt och hade typ frossa.. Satt på balkongen i BH o försökte sluta svettas. Funkade faktiskt rätt bra.

Sen låg man i soffan hela dagen och sen på kvällen drog man o firade Becca ( då satt de dåliga bara i huvudet, o där göre ju ingenting om ngn pajjar.. hehe. Jag hade alltså bara huvudvärk. ). Kom hem typ halv ett inatt.

I morse så väckte Lasse mig kvart över nio och ville att jag skulle köra honom till jobbet. Tänk om blickar kunde döda, men jag gjorde det iallfall, och Lasse var imponerad över att jag kunde behålla min självkontroll så bra, fast han hade väckt mig bara för att jag skulle köra honom. Han hade väntat sig iallfall EN stol i huvudet eller så. Men jag va så snäll så. (Att jag sen är van vid att köra pappa klockan sju på morgonen när jag ska ha bilen förr är ju en helt annan sak.. precis som de faktum att jag förr gick upp 4.30 och körde bil kl fem på morgonen för att hinna till jobbet.)
image134
Handlade på Maxi på hemvägen, lite juice, pålägg och nybakat bröd. Muums.


Idag ska det göras mycket!

* Köpa balkongmöbler
* Köpa stövlar
* Gå en runda på stan perhaps?
* Träffa Sally & Kajsa och deras Matte och Husse
* Noppa ögonbrynen ( om jag hinner )

Näe. dags o käka klart o sen dra hem till mammsen o pappsen :D


Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback