Höst?


image177

Sitter o funderar över vad man ska göra till hösten..

Kanske ska ta tag i de o faktiskt mönstra, ngt jag velat göra sedan jag va 19. Gör lumpen. Mest för att bevisa för migsjälv att jag klara av de. Men inom  vad? Marinen? Tänker iaf inte blir någon bevakningssoldat..  suck.

Eller..

Plugga? men då måste man aktivera hjärncellerna igen och plugga lite till högskoleprovet. Och plugga till vad? Stor gåta. Är både mkt som jag vill jobba med, och mkt jag inte vill jobba med.


 Vad vill jag göra med mitt liv?


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal

svårt att bestämma sig? jadu, det har jag med : ( puss maddä!

Postat av: shoegal

vore jättesnällt om du kunde kolla runt, vännen : ) man kan iallafall hoppas!

2007-07-19 @ 00:05:02
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback