Jag? Laga mat?!



Håller på och gör "Eldorados pasta med championsås"..

Tänkte piffa upp svampsåsen med.. eh. svamp..

Hittade lite strössel... Bestämde mig för att inte chansa.


Sen så började jag leta efter förpackningen för att se hur länge de skulle koka, snacka om att jag blev förvånad när jag hittade den i soppåsen.. Lasse kommer aldrig tro mig.
Han blir galen på mig för att jag aldrig slänger saker direkt..
och jag kan säga att den där lilla biten jag klippte av för att kunna hälla ut det i kastrullen, den ligger fortfarande brevid spisen. ehem.



Ne, dags o äta, och sen ska man hem till Sandra och Martin och hjälpa dom att göra iordning deras nya lägenhet. Alla andra är redan där.. utom jag. För jag jobbade. Som vanligt..

See ya!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: emma

uppdatera oftare gumman! :P

Postat av: Sanna

Nu har du börjat uppdatera lite för sällan va..

2007-08-03 @ 21:53:09

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback