Jobb(ig) vecka..

Måndag: 8-14.15
Tvätta (om det finns lediga tider)
Städa
Fixa frisörtid(orkade inte ringa runt)
Boka tvättid senare i veckan..

Tisdag: 15-19.45
Träna runt halv tolv.
Tvätta?

Onsdag: 10-13.15
Klippa mig ( om jag får tid nånstans)
Träffa Pernilla i stan
Leta upp present till Mamma & Sandra?
Synsam 17.30

Torsdag: 9-14.15
HFAB - tvättpelar och titta ut färger till dom andra rummen
Lalla runt på stan med Lasse ( för en gångs skull)
Leta upp present till Mamma & Sandra?
Tvätta ?

Fredag: 9.30-18.45
Hoppas på en lugn kväll..
Panikleta present till Mamma om jag inte hittat innan..

Lördag: 8-15.15
Fira mamma klockan 19
Panikleta present till Sandra om jag inte hittat innan...

Söndag: 14-17
Ska på något magiskt vis befinna mig i Ängelholm kl 17. I wish..


Nästa vecka:
(som de ser ut nu, om Alma sjukskriver sig en vecka till så försvinner min torsdag tror jag, måndagen rör dom inte....!
Måndag: LEDIG
Titta på Vi3 på solgården kl 16, alltså måste vi åka från Ängelholm ganska tidigt..

Tisdag: 10-13.15
Onsdag: 11-19.15
Torsdag: LEDIG
Fredag:14-20.15
Lördag:10.30-19
Söndag: 15.30-18.30
Lasses släktträff - Måste alltså trolla bort jobbtiden på ngt vänster..

sen jobbar jag måndag - onsdag + fredag veckan efter...

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback