Leo

Tänkte ta o lägga upp lite bilder på familjens lilla Labbevalp. Har tagit lite fler sedan vi kom hem från Hultsfred.


Leo & Pappa

Leo har parkerat sig under stolen på uteplatsen




Leo och Lasse leker
Söta som få



Leo och sin pappersfyllda Strumpa


Följande bilder är ifrån i torsdags då Monika, Lennart och Markus besökte oss med deras 6månaders valp Malte.



Malte



Leken är igång!
Jag vet att dom ser aggresiva ut, men oj va kul dom hade!
och nej, ingen mördade någon och båda gick helskinnade ifrån den dagen.
Dom hade så kul att vi fick skilja dom åt i olika rum, och då gnällde dom o ville in till varandra o fortsätta leka.
Men när dom väl lugnat sig så sov dom djuupt djuuupt.


image115
Leo kom på att, om han hoppade upp i mammas blomkruka (!)
så kunde han få lite andrum utan att Malte störde alltför mycket.
Gissa hur glad mamma va på en skala?
:)




Sådär ja!
Fler bilder kommer säkert upp senare. Ska bara fota lite mer.
Gulleplutten!



(Jag vill skaffa min lilla vinthund NUU. Är så vovvesjuk så det nästan är löjligt.)

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal

fina hundar. förstår att du är vovvesugen ; ) (läste på msn) .. men mycket jobb med dom också, och man blir helt låst . . . katter är ju mer självständiga. det är inte hundar
. . så man borde verkligen tänka innan man skaffar en. det borde vi tänkt mer på. men vi älskar dom mest av allt i hela världen C:

Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

Hej hej! Hjälp vilken tjockis den valpen var!Men väldigt söt liten buse. Men jädrar i havet vilken stoooor hund det blir.
Jorå jag skall visst få valpar till våren. Matte har rekat lite så vi har några intressenter, matte vill inte gärna annonsera ut mina bebbar.

2007-07-01 @ 18:47:06
URL: http://italienskvinthunds.blogg.se
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

Förresten nästa helg åker vi till halmstad vill du träffa mig får du mejla matte!

2007-07-01 @ 18:49:55
URL: http://italienskvinthunds.blogg.se
Postat av: Lillasyster

Hörrududu! Rally-Sally o Kajsa-Kavat Leo är inte tjock, snarare smal. Alla hundar ska fasktiskt inte se ut som benrangel! sry madde.. du kan radera detta om du vill puss på dig

2008-11-30 @ 20:44:57
URL: http://meftyou.blogg.se/

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback