Mina balkongmöbler!

Finally! Balkongmöbler, lagom till regnet. yay.
Men fint blere!


image135


image136

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal

riktigt fina möbler! : )

Postat av: shoegal

Tack för din pepp, vännen! : ) du är duktig som börjat på gym! Jag ska börja på gym jag med, så fort jag får råd till det .. : ) 10-12 kg? behöver du verkligen gå ner så möe vännen? nej fan. det är ingen sån diet. grejen är att denna dieten är en diet som man äter bara tonfisk-sallad, mörkt bröd, frukt, grönsaker och dricker vatten. en dag i veckan får man äta vad man vill, svulla som fan. då går man upp lite av det man gått ner under hela veckan, men ändå inte går upp ända upp igen... mikael (niklas kusin) säger att den är jättebra för hans kompis är tränare och vet vilka dieter som är bra. jag ska hålla på med denna i 8 veckor nu, bara i början, så jag rasar i vikt sen. när jag sen har fått min magsäck mindre, så ska jag återgå till vanlig mat, men äta oftare, mindre och nyttigare, och träna oftare :)
inte bra det med att din klasskompis gick på en sån diet, som innehöll knappt någon mat alls varje dag. jag var ju också dum och gjorde så ett tag, och rasade i vikt. men ja, man gick ju upp allt igen :S
tack madde. DU ÄR OCKSÅ FIN SOM DU ÄR : ) <3
men man vill ju känna sig fin också, eller hur? vi kan peppa varann vännen ; )
PUSSPUSS!

2007-07-10 @ 16:18:24
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback