My world of colors...


Kul dag.. jättekul,, verkligen ^^

Ringde till Optikern för att boka tid så han kan kika på  mina ögon och säga hur länge jag måste vara utan linser. Snackade med min syssling som jobbar där, bad honom kolla när jag bytade glas i mina glasögon.. det var 7 år sedan.. 7!!

Ska på undersökning halv sex imorgon.. Och ska vara där tidigare o titta på nya bågar. Måste.Ha.Nya.Glasögon. Shit asså.

Ser ungefär en meter framför mig med mina nuvarande glasögon, funkar att ha hemma osv. Men inte ute, och verkligen inte köra bil. På jobbet försökte jag stirra på så mkt som möjligt nära mig då jag får ont i huvudet av att titta långt bort eftersom jag får kisa ganska mkt.

Men de va rätt kul. Rätt mkt köer idag och alla stressade och sådär. Själv såg jag inte slutet av min kö, jag såg sisådär fyra kunder, sen va resten ett stort blurr av färger. Det kunde lika gärna kunnat vara ballonger eller annat roligt för min del. Jag hade inte den blekaste aning om vad som hände därborta.
Jag satt där i min egna lilla bubbla av färger.



Nu ska jag sova, jobba 10-14.45 imorgon.

Puss!


Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback