Nagelförlängning...

.. japp, jag ska betala 500kr för en nagelförlängning imorgon..

En tjej på jobbet som precis är färdigutbildad nagelteknolog(eller vad det nu heter).
Sanna gjorde naglarna där förra veckan, och det blev jättefint, så jag tänkte jag skulle ta o pröva :)


Ska klippa mig imorgon med..

Rolig dag .

7.30 - nagelförlängning
10.00 - klippning av håret ( behövs!)
14.00 - Jobbaaaa


Ska ta o köpa med lite mat från Hello när jag ändå är i stan. Mums Mums.


Har jag förresten nämnt att Lasse, den boven, har semester? Sin första vecka nu, och sen har han två till.
F u s k


Näe. dags o sova!

natti


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: emma

hoppas klippningen går bra och naglarna blir HETA :D


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback