Ngt som egentligen skulle varit Vi3 del 2, men spårade ur ^^

Japp, det finns en del två! Igår fick jag ju jäkligt bråttom att stänga av datorn då det blixtrade som saaatan. Höll ut ganska länge, men när sedan skärmen blinkade ikapp med blixten, så stängde jag av den snabbt som fan.

Sen lyckades jag få ngt i ögat, typ lite mascara eller ngt så idag tvingas jag gå med glasögon..
Note: Jag har inte bytat glas i mina glasögon på sisådär 6-7 år. I don't see a shit.
Kan bli kul på jobbet. Verkligen.

Undrar om man kan ta på engånslinserna istället, dom är ju lite tunnare?.. hm.
Nej, inte få mer revor på hornhinnan och tvinga sjukskriva sig och få ögondroppar i ett par dagar och ha lapp för ögat.. Märks de att jag gjort detta innan? Då vare halm jag fick i ögat. Jättekul. Inte.

Igår lyckades jag förutom mascara-i-ögat-episoden med följande:

* Gick rakt in i garderoben i lilla rummet på morgonen, kliade mig i ögonen och kom lite ur kurs..
tydligen.. *bonk* Me= Klantigast i världen

*
Gick upp tidigt och var übertrött på jobbet, vilket gjorde att följande konversation utspelade sig mer än en gång..:
"Så, det blir 352, NEJ, 354 NEJ.. Det.Blir.358.kronor.tack.."
Är en mästare på att blanda ihop siffror när jag är trött.. Kunderna tittade konstigt på mig..
Varårå? Jag trött+jobbet = Katastrof

*
Höll på att krocka (eller inte krocka kanske) .. Men kom på när jag skulle köra till Tylösand, att köra genom stan vid halv fyra är en mkt dum idé, så jag tänkte att jag skulle ta wrangelsleden, vilket gjorde att jag hamnade i korsningen vid Rejmes och brandstationen, från "fel" håll. Trafikljusen funkar inte, och jag kom från ett håll med väjningsplikt. Fekko. Så efter att ha väntat i fem minuter så kom de äntligen inga från höger, och jag slänger en snabb blick åt vänster, tomt, en snabb blick till höger igen, tomt, jag kör ut, kommer de bilar från vänster. Bara te o gasa lite extra. hehe. Jag trött+köra bil = Bad combo

*
Glömde ta med paraply till konserten, satt där, med en kamera i handen och fotade och fick konstiga blickar från publiken, i duggregn. I just love my life. Me = Paparazzi!

* Skulle följa med en grymt bakfull Tomas (va har du gjort på benet Tomas? ;) ) in för att han skulle få i sig lite vatten o för att vi skulle kunna prata. Jag är -->SÅ<-- nära att snubbla på en vajer och slå mig halvt fördärvad. Tomas erkänner sedan att han tänkt varna mig, men trott att jag såg den...
Mmm, för jag snubblar ju aldrig på saker.. Aldrig.. nope, never.. Jag + född fredagen den 13 = Otursbarn


Jag har aldrig någonsin hävdat att jag är en normal människa som aldrig är klantig. Nevaaah.
image147<------ Väldigt väldigt oskyldig människa.



Oj, hamnade i mina gamla mappar fyllda me bilder på mig. Ska nog lägga upp mina knäppaste bilder här:
och lite andra bilder med för den delen. Håll till godo, bilder från 2005 och framåt!
Obs! kronologisk och helt utan samvete

->Dom går ej att klicka på och göra större, detta för att bespara er lidande<-
image148image149image150image151image152

image153image154image157image155image156

image161image160image159image162image163


image164image165image166image167image168


Grattis till mig, hittade ännu äldre bilder. Wohoo. Jippie till oss, eller hur?
här kommer dom iallfall:

image170image172image173image171image174
Jag när jag gick på min studenbal


Bonus:

min modellbild.. Som iofs ser helt sjuk ut, men ändå :)
Obs! GÅR att klicka på.



Sluuuuut.




Eh kanske ska ta Vi3 del 2 nu? Eller så väntar jag och skriver den sen.. Japp. ska nog äta före tror jag. Take care



Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback