Och nu gör alla våååågen..

.. för jag har hittat macroknappen på min kamera! Me Happy!

Så jag tänkte fira detta med att lägga in lite bilder på
 mina nya blommor som jag planterade för några dagar sedan!





Och här är lite macro bilder:



Och ha nu i tankarna att jag har aldrig gått någon fotokurs, aldrig någonsin låtit någon visa mig hur man tar kort eller dylikt, utan är helt självlärd och bara fotar lite här o där med min fina kamera. Jag säger inte att det är snyggt, men jag är nöjd med det själv, och det är ju det som räknas, eller hur? :)


Var iväg och köpte skor idag med, med mamma o pappa
Köpte två par:
image125image126

Jag tycker om dom första, mina nya partyskor! Och dom andra köpte jag för att dom va otroligt bekväma. Bra o ha nu när man ska vänja sig vid höga klackar igen :) Dom ser väldigt klumpiga ut, men ser bättre ut på.
Får se om jag kan ta en bättre bild senare, ska iväg till jobbet strax.
Kanske kan låta lasse fota skorna när dom sitter på.
Hittade flera snygga skor, och dom är ju inte så dyra heller, köpte dessa på skopunkten(ta 3 betala för 2), mamma köpte fyra par. Jag hittade iochförsig fler skor jag ville köpt men bigfootskor finns det inte så många av.
Mamma däremot, som har storlek 36/37 fanns de massvis till.
(Jag har storlek 39)
Jag vet jag vet att det inte är speciellt stort, men just 38/39 blir utplockat så himla snabbt tycker jag, och sen är det ju den där lilla detaljen med spetsiga skor, man får se till så att man inte kan åka skidor med dom.
Liten spets = good, långa spetsiga = baaad.


Näe. dags o gå till jobbet !




Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal

LOVELY shoes honey!

Postat av: shoegal

fult det med japanerna som spelar tetris, eller hur? HAHA :)

2007-07-04 @ 21:19:11
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback