Slå klackarna i taket!

Igår va jag och Pernilla ute och slog klackarna i taket. Nästintill iaf. Som vanligt så va vi nyktra och dansade så mkt vi kunde.

Jag, puckot, tog mina nya högklackade skor. . Jag har inte gått i ett par högklackade på väääldigt länge.. Jag slängde ner ett par party-feet gelegrejor för att det skulle bli bra, men icke. Jag haltade fram halva kvällen. Dansade som fasen, satt ner en stund, dansade och dansade och dansade, vad som helst utom att stå still eller gå.

Fy fasen va ont jag hade.


Ringde stackars Jocke ( som hade stått vakt på just Club Moon där vi va), som körde oss hem, sen satt vi här o snackade till halv sju. Sen sov vi.. till halv nio, då min telefon ringde,

Tydligen så har ngn som heter Jane(eller ngt åt det hållet) haft mitt nr innan, vilket gör att vi får ganska ofta felringningar hit. Precis som i morse. Zzzzzz

Somnade om..


och sen kom Lasse hem klockan tolv.

Just då haaatade jag alla som var morgonpigga.. Zzzz


Näe. måste hitta på ngt, annars somnar jag .. igen.. ^^

Laterz!

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback