Snodde en lista!

Tre saker jag inte förstår mig på:
Folk som tar andras saker.                                                                         
Hur vissa människor beter sig.
Varför vissa människor tror att dom är bättre än andra.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
Papper, papper och åter papper.
Min mobil.
Pappret som fanns runt en Anthon Berg "New Guinea" choklad.

Tre saker jag gör just nu:
Sitter i morgonrock efter duschen.
Lyssnar på "Shanks & Bigfoot - Sweet like Chocolate".
Funderar över vilken Mp3spelare jag ska välja..

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Resa till Australien och Thailand.
Skaffa hund(ar).
Få barn.

Tre saker jag kan:
Nå tungan med min nästipp.
Sova länge.
Frossa i godis.

Tre saker jag inte kan:
Undvika godis en längre tid.
Stå på händerna.
Spara pengar med mitt nuvarande jobb..
 
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
dina vänner.
ditt hjärta.
komplimanger.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Dyka
Prata polska
Datorer och annat tekniskt.

Tre favoriträtter:
Lasses mat!
Pastagratäng med kyckling&Broccoli.
Pasta m Baconbitar.

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback