Trött.. så trött..

image179

Gick och la mig så fort jag kände att jag va lite trött igår, vilket var typ. kvart i tolv. När Lasse la sig har jag ingen aning om, jag sov som en sten .

Är så himla trött idag, är glad om jag bara kan hålla ögonen öppna.
Igår hade jag allvarliga funderingar på att lägga huvudet på kassan och sova en stund.

Sover så kasst, drömmer konstiga drömmar och får kramp i kroppsdelar hit i dit. Drömmer om jobbet, och vaknar flera ggr per natt och tror jag är någonannanstans.

Me need sömn.



Idag fyller Mamma 48..
Grattis Mammsen.




Ska försöka att inte somna på kalaset ikväll.
Ska stressa emellan där me.
Det var därför jag bara kunde jobba morgontiden idag, för att jag ville komma i TID för en gångs skull.
Jobbar alltid sena pass när ngn fyller år.
Men men, Linda sjukanmälde sig, och nu får man jobba hennes tid med.
Såere.

Sitter o mumlar för migsjälv
"Denna övertiden är en ny soffa, ny soffa ny soffa.."


Tänkte ju handla möbler nu i augusti när Julilönen kommer,eftersom det är den största.


Shit va jag svamlar. Blir säkert en underbar dag på jobbet, och inte hinner man med att sova lite innan kalaset. Ne.

Tröööttt. ögonen bränner.



och imorgon öppnar jag kl 10.



Plz kill me.



ps. Nej jag är inte blek på bilden, jag har gjortmigsjälv i gråskala.. ds.


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Rebla

hello maddie, nu har vi skaffat en blogg år leo du är välkommmen in!

Postat av: shoegal

madde, VAFAN ÄR EN GARDEROBSBLOMMA ? :P

2007-07-23 @ 16:45:38
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback