två dagar kvar... Zzz


Två dagar kvar tills man får vara ledig.. en dag.

Mötte Alma igår. Hon skulle till läkaren idag. Men med tanke på att hon fortfarande går med kryckor osv, så är chansen inte så stor att hon kommer tillbaka nästa vecka. Så jag ser hur mina lediga dagar fladdrar iväg.


Aja, hon ska iaf messa mig och ringa jobbet efter hon har varit där, så jag vet om vi kan byta tid nästa vecka eller inte, så jag kan gå på Lasses släktträff..

Sicken underbar dag idag.. Jobba 9.30-18.45.. stackars (sjuka) Linda jobbar 10-21. Sen ska jag hem och kollapsa i soffan och lägga mig jättetidigt.. Linda ville byta tillbaka på Lördag med, hon ville ha 8-15 och jag ta (numera) hennes tid 10.30-19 (tror jag de va). Men de roliga är att det är inte min tid egentligen. Utan det är Almas tid som dom ville ge mig, men jag ville bara jobba morgon eller sluta tidigt, för mamma fyller år, och jag börjar tröttna på att vara den sista som dyker upp, stressad som fan. Så hon fick inte byta tillbaka för våran kassaansvarige. Det (kanske inte så) roliga är att hon hade tydligen biljetter till "The Ark", och de va därför hon ville byta tillbaka.. Men varför bytade hon från början då? Nu har jag dåligt samvete för att hon inte kan gå på "The Ark", men samtidigt vill jag inte komma försent, igen(!), som jag alltid gör hem till föräldrarna. Senast nu när Rebecca fyllde år de 6/7 så jobbade jag till 18.30, och kom lite försent hem till mamma o pappa. "Hejsan hela släkten, jag lovar att jag kommer försent pga mittjobb, jag är ingen latröv".. Jag tror att dom funderar på att köpa en klocka till mig lr ngt. Känns dumt att Alltid komma försent, fast det beror på jobbet. (oftast).


Funderar fortfarande hur jag ska göra på söndag, ska jag skita i det helt, eller köra till Ängelholm så fort jag kan och hoppas på att jag inte somnar på vägen dit?
7dagarsvecka med mest morgonpass+stress+köra bil långt+till nånstans jag vetefan va de ligger = baaad
Men samtidigt känns inte det så roligt heller. Men men, jag har pratat me Sandra. Jag sa som så att vi får se om Alma kommer tillbaka, gör hon inte det, så kommer dom börja flytta på tider hit o dit igen, och sen vet jag om jag måste upp tidigt eller inte på måndagsmorgonen.  Om jag ska jobba på måndagen, så kan det hända att jag stannar hemma istället. för då hamnar jag på en 10dagars svit istället. känner inte så mkt för att festa mitt i allt då. Fast jag ska iofs vara nykter vilket fall som..


Shit vad allt ska vara så krångligt.. Nu hoppas jag bara att jag kan gå på Lasses släktträff. Annars besöker dom la mig på Willys istället. för komma undan, det lär jag inte göra.. ^^



Näe. jobba 9.30-18.45!

See ya!


ps. Nämnde jag att jag vaknade med kramp i min ANDRA vad i morse? Precis när jag slutat ha ont i den ena vaden, så börjar den andra.    suck

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback