Vi3


image146
(( I'm not a part of the band ))


Japp, idag minglade jag med stockholmsbratsen på Solgården i Tylösand för att titta på Vi3 ( www.vi3.nu)
Bidde ju polare med Tomas förra året när jag och Pernilla va deras danstjejer :) Fick tillomed skriva autografer när folk kände igen oss på Måndagsklubben.. those were the days.. :)


PICS!
Som går att klicka på för att göra större!
Yeah yeah wow wow!


Hela Vi3 gänget!

William - Basisten (bashunter? hehe)

Fredrik - En (på bilden) väldigt glad trummis

Och min vän Tomas - The Guitar Hero (Näst efter mig då)




Hade kunnat vara de mest perfeka fotot ever, men nähä.














Fler pics finnes, men här blixtrar den som saaaatan nu och jag vetefasen om jag vågar ha på datorn mer. See ya!

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback