Who's da man?

Glömde skriva detta innan..

Men de märks ju verkligen vem som är man o vem som är kvinna i vårt förhållande.
Det må vara jag som har hand om blommorna, men det är han som har lägst skräpgräns ^^

och igår.. haha.. igår..

Då åt vi hamburgare jag o Lasse på Bakfickan.  Och  ni vet restaurangburgare är ganska stora ^^ Jag satt o käkade min med händerna, medans Lasse satt och åt den med kniv o gaffel.
note: Vi satt alltså i baren och åt, och snackade me Martin, Gabbe, Fidde och alla andra som jobbade där samtidigt. Alltså våra kompisar, så vi satt alltså inte INNE på en fin Restaurang. Jag kan faktiskt fin etikett egentligen. Bakfickan är Pio's uteservering.

Iaf så konfronterade jag Lasse med hans kniv o gaffelmanér och fick till svar:

"Jamen, den är ju så jäkla stor.. "



..............

 I won't even comment that.


Over and out. Käka soppa.

/ Big-mouth Madde?


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal

tack för tipsen om solrosfrön. det är GOTT. men russin är jag negativ till :/ men ooh vattenmelon på willys. billigt! synd dock att vi bor LÅNGT ifrån willys och har bara cykel :(


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback