.. Avundsjuk..

Mamma, pappa och syskonen är med hund..

nu är jag avundsjuk. Jag vill ha en lägenhet eller hus nuuu så jag kan skaffa vår lilla Nemi ( döpt o klar, bara hunden som fattas ^^ )



Dom har skaffat en gul labbevalp som dom hämtade hem idag, när dom bara skulle dit "för att titta"..

haha.. Det har man ju aldrig hört förr? :p

En hane är de. Men inget namn än,såvitt jag vet. Ska se om mamma kan mmsa över en bild senare, och imorgon ska vi hem och titta på underverket innan vi tar tufftufftåget till Hultsfred..

känns som om jag glömt köpa ngt. vilket jag säkert har. Hjälp. ska börja packa ikväll :/


Ska berätta om min dragkuleskydd grej som jag gjorde idag med.. lite senare, nu ska här duschas o göras iordning inför att träffa Lasses danska släkt för första gången..

Nämnde jag att jag sov 3h inatt? Sov över hos Sanna.

och jag har 20 minuter på mig att bli klar.. Önska mig lycka till.. I'll need it! :p

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback