Gitarrhjälte?

Japp. spelat Guitar Hero 2 på Lasses Xbox 360 ( i brist på annat. ehem ehem). och klarade nyss mediumnivån. Men cheeses va jobbigt de va :) haha. Tar nog ett tag innan jag tar och anfaller Hardnivån.


Gjort packningslista till Hultsfred idag.. Börjar fundera på om man ska fixa bil lr ngt dit ^^ Är en jäkla massa som ska med. Och så ska vi åka tåg dit. Kan bli intressant..
Får se om vi kan manövrera oss runt på tåget med två stora väskor var, två sovsäckar, ett tält, madrass & pump, och sen blire säkert en eller annan påse med all annan skit som inte fick plats i väskan.



Hjälp.



Och imorgon äre tvättid. Mellan 8-14. Har lovat Lasse att kravla mig ur sängen och hjälpa till. Jag längtar tills vi får tvättmaskin & torktumlare här i lägenheten. Slipper man ta sig nerför fyra trappor, ut och runt hela lägenhetslängan,  gå in i dörren som är längst ner (nästan) och sen in i tvättrummet. och sen tillbaka igen.. Kan berätta att det är ganska jobbigt när det är kallt eller regnar.




Inhandlas imorgon:
  • Hänglås
  • Våtservetter
  • Öronproppar
  • Tvål
  • Tandkräm
  • Myggmedel ( hade vi inte med förra året, det misstaget gör jag INTE om igen :)   )



Nämnde jag att jag jobbar imorgon? 14-19,15.. nääär ska jag hinna göra allt jag ska hinna med?



Hjälp.

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

oj det verkar som du har ett lika hektiskt liv som oss! :-) Vår största lillmatte åker alltid till Hultsfred, tror inte hon brukar ha med myggmedel, ska matte köpa det till henne tros???Angående vildvuxen trädgård...tja
en lite italienare tar sig fram överallt så det är lugnt det kan vara guld värt med en gräsplätt om man skall ha vlap för man är nödig ofta! ha det så kul på hultsfred! det är nog inget place för oss...

Postat av: Mattias

TVÅ stora väskor var? För fasen, lär er packa... era festivalamatörer! ;D

2007-06-07 @ 19:47:00
Postat av: shoegal

guitar hero suuuger. älsklingen har 1an hemma. blir tokig av allt spelande... 2 är ännu tråkigare ju :P

2007-07-01 @ 17:18:56
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback