I'm Phoney!

Nuuuu har vi äntligen en fungerande telefon! :)

De va en kille här som skulle koppla in de, o så kollade han alla uttag vi hade hittat ( kan finnas ett här i lillarummet, bakom alla kartongerna isf). Och sen bekräftade han det vi redan trodde, hemmabygge så de skriker om de när de gäller kontakterna. Det i vardagsrummet är dött, och det i sovrummet som har sladdar som sticker ut runt sig, funkar och det i köket funkar. Men han trodde precis som vi att det funnits ett i hallen, som dom flyttat eller liknande.

Jävla puckohyresgäster.. Pappa får nog ta o flytta runt teleledningarna sen eventuellt..

Telekillen sa att han kunde göra de, men att då får ju jag stå för kalaset o inte telia, och att han va dyyyyr. Så han sa åt mig att har jag ngn som kan göra det, så gör hellre det. Annars får man väl ringa till Hfab och se vad dom kan tänkas göra åt saken. Men men, ska snacka lite me Lasse först. Vi har iaf två fungerande uttag. Ett till en stationär ( i köket) och en bärbar ( som får sitta i sovrummet).

Vi har telefoooon!!

Måste ringa till Eniro med, så dom fixar så att Lasse också står med i telefonkatalogen.. För som de är nu, så är de ju bara jaaag :p


Puss på er alla, nu ska jag göra mig klar till jobbet!


Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback