Kakbak!

Jag och Lasse har tvättat idag och bakat kakor!
Gott gott, vi är såå duktiga!

image85


Va ju lite halvslö i morse som ni kanske märkte i förra inlägget. Men efter fem timmars sömn är man inte pigg  :)
Men Sanna berättade nu ikväll att typ .. hela Halmstad hade handlat efter jag gått, jääättelånga köer, sån tur att jag slutade kvart i ett.. hehe..

Appropå det, så ringde jag Lasse när jag slutat, eftersom vi skulle handla lite, slår honom en signal varpå han säger:
"Jag har gjort ngt dumt, eller ja.. två dumma saker"
lägg nu märke till att jag hittat den enda människan som är klantigare än migsjälv ^^
"Först så sträckte jag mig när jag tränade, så nu har jag jätteont i nacken. Och nu när jag gick ner till cykeln så glömde jag nycklarna i lägenheten.. "
Vår dörr låser sig när man stänger den.. Jag dubbeltrippelkollar alltid om jag har alla nycklar med innan jag stänger den där förbaskade dörren.
Han fick snällt gå till jobbet medans jag tog mig en tårtbit som ButiksChefen snällt bjöd på :)


Nu ska ni få lite mer bilder på Bakverken:

--------------------------------------------------> Stackaren fick liiite för mkt sylt i sig. Lite.




Såhär ser dom segachokladbrowniebitarna ut innan man skär upp dom(vi har inte gjort det än.. )



Näe. nu ska jag sitta här o smaska i mig lite kakor tror jag.
Take Care!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Linda

åååh va gott!!!!

Postat av: shoegal

är dom där syltgrejerna goda? ser jävligt goda ut! oooh finns det nåra kvar? jag kommer till dig och snor åt mig en C:

2007-07-01 @ 17:17:46
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback