Kattastrooof ^^

Hade Emil sovandes på soffan i helgen. Han fyllde 25 o kom över hit för o ta de lite lugnt o fira honom med en öl på stan... trodde han ^^ I själva verket hade alla fixat en överraskningsfest! Han bidde lite surer ( egentligen inte, men han hotade alla som visste om de ).  Men han fick en liten liten söt katt! Som också bodde här såklart. Helt underbar liten kattastrof. (ja jag vet hur man stavar Katastrof, men jag refererar till Katt.. serru)

Tog massa bilder, både på mig och katten och lite på Sammi när jag o Sanna va ute o gick :)












Ägnade i princip hela dagen igår åt att sitta o klicka på randombloggar. Skitkul! Nu har jag tre nya favvobloggar! Jag vet inte varför, men jag tycker inte om bloggar som handlar om "dagens klädsel" och vad dom köpt eller vill köpa. Jag vill läsa om andras liv, jag vill läsa saker som får mig att fastna, det finns jättemånga härute som har en sån underbar förmåga att skriva ( tyvärr är jag inte en av dom). Jag älskar att klicka runt o fastna på en sida, det behöver inte vara något speciellt dom bloggar om, utan det är HUR dom bloggar som spelar roll. Jag skriver alldeles för sällan för att lyckas med att ha en sådan underbar blogg.

Köpte godis igår med, klarade mig heeela dagen utan godis(visste att jag hade renskrapat varenda hylla i skafferiet, det fanns inte ett uns av choklad i näheten). Klättrade dock på väggarna hela dagen och hade en underbar huvudvärk. Men sen på kvällen så köpte jag o Lasse lite godis. Muuums. Fast.. fy mig.. ska ju gå ner i vikt, hur ska jag kunna gå ner i vikt när det står en godispåse framför mig?! hum. Måste börja motionera.. Men de blir efter Hultsfred!


Oh. ni måste ju se va de lilla monstret gjorde me mina stackars växter, för att inte tala om min stackars kruka ( en av dom få som jag hade två utav och som jag älskade).. fast nu fick jag köpa två nya.. uuuusch vaa syyyynd.. hehe..



Lägg märke till dom söta bit märkena på garderobsblomman och den första bilden på svärmorstungan.. och den bladen på svärmorstungan ska vara spetsiga, är den det på den andra bilden? ^^
Like i said.. Kattastrof. ^^


Näe. skriver nog mer sen, nu ska jag återgå till min boook :)

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback