kors i taket!

Det är sol ute! När jag har tvättid!

Brukar alltid vara som så att när jag tvättar är det jättedåligt väder (läs: Regn,snö och storm) och dagen efter och dagen innan är de alltid jättefint.

Tror det är fint väder bara för att jag ska jobba sen idag när tvättiden är slut.




Jobbet ringde innan och frågade om jag vill ändra min 16,30-21 tid till 9,30-18,45. Hm,. hade jag gärna gjort, OM det inte hade varit som så att jag ska fixa linser och köpa de sista imorgon. Och min lillebrorsa tar studenten.
Kommer iofs ändå bara kunna möta honom i parken och sen vinka lite till gästerna hemma innan jag försvinner till jobbet, men det är iallfall något..


MåstefixaRobinsstudentpresentidag..MåstefixaRobinsstudentpresentidag..MåstefixaRobinsstudentpresentidag..MåstefixaRobinsstudentpresentidag..


vad ska man köpa?! Usch va man är dålig på sånthär, och det hjälper ju inte att man är stressad som bara den.



Nej, nu är de dags o raka benen (behövs.. verkligen), för jeansen ska tvättas och då kan jag bara ha på mig mina shorts ^^ Och vill ju inte skrämma iväg folk med mina håriga ben. ( dom är verkligen hemska).


Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback