Mitt möte med Gruul.


image97
Tänkte Posta en bild på min Lilla Mistrale, Draenei Präst på PvE servern Wildhammer.
Just nu lvl 23.
Medlem i Swedish Elites.
www.theelite.se


Tror jag får ta en bild på min lilla lvl 70 Undead warlock Nocando. har tyvärr ingen nytagen bild än.
Nocando är belägen på PvP servern Daggerspine och är medlem i Svea Ulvar.
www.sveaulvar.tk

Tog lite screenshots nu i tisdags när jag körde Gruul på Lånade Sartanos. Kul nog så var han demonspeccad när jag loggade in. Han är ju inte min utan Zefix farmgubbe :) Lånar bara honom när dom är desperata efter en Warlock :) Så det var en ny upplevelse o köra PvE med en demonspeccad liten Warlock.

Här kommer iaf Picz!




High King Maulgar down

Och sen va de dags för Gruul himself:

Gruul<------>Icon&Swedish Elites i öppningen till Gruul


Och såhär rolig såg min skärm ut med alla jäkla addons o shit som jag inte hann fixa med innan:



Jag måste verkligen rensa. Ska nog skaffa ngt bra interface addons, som kan hålla ordning på alla i raiden osv. Tror Lasse har ngt bra. hm. Måste rensa vilket fall som! :)




Näe.dags o sova! Natti!

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback